Livrarea
Modalitati de livrare:
1. Produsele se pot ridica de la sediul nostru dupa o comanda prealabila online
si numai dupa confirmarea comenzii si stocului de unul din operatorii nostri.
Comenzile confirmate de operatorii nostri pot fi ridicate a doua zi incepand cu
ora 12 dupa confirmarea operatorului.
sau
2.Produsele pot fi livrate la adresa indicata in comanda cu perceperea taxei de
curier in pagina Cum cumpar la capitolul Cum platesc.
Termenele de livrare anuntate de catre noi (24-72 de ore din momentul
expedierii) pot sa nu corespunda tot timpul si acestea se pot se pot modifica
fara instiintare prealabila. Acest lucru nu ni se datoreaza noua, ci firmelor de
curierat rapid care pot avea intarzieri peste termenele anuntate din diferite
motive. Ne cerem scuze anticipat pentru aceste cazuri clientilor nostri.
Returnarea produselor
Lipsa de conformitate
Produsele ale caror caracteristici nu corespund cu specificatiile afisate pe
site se pot returna dupa notificarea in scris a ARHIEPISCOPIEI CRAIOVEI in
termen de 24 de ore de la livrare. In aceasta situatie clientul poate alege
inlocuirea produsului cu unul conform sau returnarea contravalorii produsului si
a cheltuielilor de expeditie. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o
valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica,
veti primi diferenta pana la valoarea produsului inlocuitor.
Cheltuielile aducerii la conformitate (inclusiv cele de transport) vor fi
suportate integral de catre ARHIEPISCOPIA CRAIOVEI.
Produsele primite defecte
Daca produsul primit este neutilizabil/nefunctional in primele 24 de ore de la
receptia efectiva puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului
in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Cheltuilelile de
transport vor fi suportate integral de catre ARHIEPISCOPIA CRAIOVEI. Daca
notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 24 de ore, produsele
fac obiectul conditiilor generale de garantie. Atentie! Impachetarea produselor
pentru livrare se face intocmind un proces verbal intern de calitate de catre
cel putin doi angajati ai ARHIEPISCOPIEI, acestia avand dreptul si posibilitatea
de a strange probe despre produsele livrate(foto/video/martori/etc)
Renuntarea la cumparare
Legislatia romana prevede: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris
comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui
motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. "
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in
ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele
care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar
rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la
retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si
nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial
(daca este posibil, iar taxa nu poate fi mai mare decat pretul produsului)
sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din
vanzarea produsului ca second-hand, taxa ce o vom retine din suma platita de
consumator sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala
acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse
din acest magazin online folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se
definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a-e.
In cazul ridicarii produselor de la punctele de desfacere, nu puteti beneficia
de dreptul de denuntare in 10 zile avand in vedere ca produsul v-a fost prezentat si
vi s-au pus la dispozitie toate informatiile necesare solicitate de dvs pentru a putea
lua decizia corecta de a cumpara sau nu produsul.
|